Общински съвет Шумен

13 януари 2021 г.

ОБЩИНА ШУМЕН
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ШУМЕН

На основание чл. 6 и следващи от Правилника за организацията и дейността на обществения посредник на територията на община Шумен, приет с Решение № 265 по Протокол №16 от 30.11.2020 г., Община Шумен и Общинският съвет – гр. Шумен обявяват конкурс за избор на обществен посредник. Кандидатите следва да заявят участието си в конкурса до 17:30 часа на 15.02.2022 г., с подаване на документи в деловодството на община Шумен.
Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Молба до временната комисия за избор на обществен посредник – свободен текст;
2. Автобиография европейски формат /допуска се прилагане на удостоверения за правоспособност, квалификация и трудов стаж/;
3. Копие от диплома за висше образование, заверено от кандидата;
4. Медицинско свидетелство за кандидатстване за работа;
5. Удостоверение за психично здраве;
6. Свидетелство за съдимост – не се прилага към документите, ще бъде изискано по служебен път;
7. Мотивационно писмо в обем до 2 страници формат А4. Мотивационното писмо подлежи на оценяване;
8. Декларация – съгласие за обработване на лични данни от Общинския съвет -гр. Шумен.
Документите следва да се представят в запечатан плик с надпис „За участие в конкурса за избор на обществен посредник на територията на община Шумен“, името на кандидата, адрес и телефон за обратна връзка в деловодството на община Шумен.
Телефон за допълнителна информация: 054/ 857 721; 054/ 857 764.

Skip to content