Препис!
![]() |
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ - ШУМЕН 9700 гр. Шумен, бул. "Славянски" № 17, тел./факс: 054/800400, e-mail: оbsavet@shumen.bg, www.shumen.bg |
РЕШЕНИЕ №185
по протокол № 12 от 26.07.2012
на заседание на Общинския съвет
ОТНОСНО: | Предложение за одобряване на промени в структурата на общинската администрация на община Шумен |
/с 21 гласа „за", 2 „против" и 18 „въздържали се"/
1. Одобрява промяна в приетата с Решение № 120 по протокол № 10 от 31.05.2012 г. структура на общинската администрация, считано от 01.07.2012 г., както следва:
1.1. Запазва одобрената численост на общинската администрация - 193,5 щатни бройки.
1.2. Прехвърля извън състава на общата и специализирана администрация:
- 14 щатни бройки „Главен специалист" и „Старши специалист" в кметства и наместничества от дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване";
- 1 щатна бройка „Секретар на местна комисия за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните" от дирекция „Образование, наука и младежки дейности".
1.3. Трансформира:
- 1 щатна бройка „Главен експерт „Интегрирана система за управление" в „Главен експерт по ЗОП" към дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване";
- 1 щатна бройка „Старши експерт „Земеделие и гори" в „Директор на дирекция" към дирекция „Икономическо развитие и стопански дейности"
- 1 щатна бройка „Младши експерт „Информационно и техническо обслужване" в „Началник на отдел" и 1 щатна бройка „Главен експерт „Образователни политики" в „Главен експерт „Образователни политики, информационно и техническо обслужване" към дирекция „Образование, наука и младежки дейности";
- 1 щатна бройка „Главен експерт „Социална политика" в „Главен експерт „Социална политика и координация с Бюрото по труда" и 1 щатна бройка „Старши експерт „Социална политика и координация с Бюрото по труда" в „Старши експерт „Социална политика" към дирекция „Социална политика и здравеопазване";
- длъжностите „Директор на дирекция „Европейски фондове и програми", „Директор на дирекция „Управление на общинската собственост" и „Директор на дирекция „Икономическо развитие и стопански дейности" в длъжности „Началник на отдел".
1.4. Прехвърля:
- 3 щатни бройки „Главен специалист „Подпомагане дейността на ОбС" от дирекция „Европейски фондове и програми" към дирекция „Социална политика и здравеопазване".
- 1 щатна бройка „Старши експерт „Жалби", 2 щатни бройки „Технически сътрудник-секретар" и 2 щатни бройки „Технически сътрудник-деловодител" на пряко подчинение на директора на дирекция „Гражданска регистрация, информационно и правно обслужване" към отдел „Правно-нормативно обслужване, връзки с обществеността и отбранително-мобилизационна подготовка" в същата дирекция.
1.5. Закрива:
- дирекция „Европейски фондове и програми";
- дирекция „Управление на общинската собственост";
- дирекция „Икономическо развитие и стопански дейности";
- дирекция „Образование, наука и младежки дейност";
- дирекция „Култура и реклама".
1.6. Създава:
- дирекция „Управление на общинската собственост, икономическо развитие, стопански дейности и европейски фондове и програми" с 3 отдела, както следва:
1. Директор на дирекция 1
2. Отдел „Управление на общинска собственост"
2.1. Началник на отдел 1
2.2. Главен експерт „Актуване и надзор" 1
2.3. Главен експерт „Разпореждане с общ. собственост" 1
2.4. Главен експерт „Отчуждаване" 1
2.5. Главен специалист „Отчуждаване" 1
2.6. Главен експерт „Наемни правоотношения" 2
2.7. Главен специалист „Актуване и разпореждане с общинска собственост" 1
2.8. Главен специалист „Наеми и надзор" 1
3. Отдел „Икономическо развитие и стоп. дейности"
3.1. Началник на отдел 1
3.2. Главен експерт „Икономическо развитие" 1
3.3. Старши експерт „Стопанска дейност" 1
3.4. Младши експерт „Стопанска дейност" 1
3.5. Старши експерт „Транспорт, логистика и знаково стопанство" 1
3.6. Старши експерт „Земеделие и гори" 1
3.7. Старши експерт „Търговия, реклама и туризъм" 1
4. Отдел „Европейски фондове и програми"
4.1. Началник на отдел 1
4.2. Главен експерт „Реализация и планиране" 1
4.3. Главен експерт „Реализация и разработка" 1
4.4. Младши експерт „Реализация и разработка" 1
4.5. Старши експерт „Инв. контрол, КСС и задания" 1
4.6. Старши експерт „Инв. по ЗУО,ЗОС и евр. проекти" 1
- дирекция „Култура, просвета и образование" с 2 отдела, както следва:
1. Директор на дирекция 1
2. Отдел „Култура и реклама"
2.1. Началник на отдел 1
2.2. Главен експерт „Култура, маркетинг и реклама" 1
2.3. Старши експерт „Концерти, масови прояви и читалищна дейност" 1
2.4. Старши експерт „Творчески звена и любителско изкуство" 1
2.5. Старши експерт „Култу.-историческо наследство" 1
2.6. Старши експерт „Проекти и програми в културата" 1
2.7. Младши експерт „Инф. и техническо обслужване" 1
2.8. Младши експерт „Координатор Европейска столица на културата" 1
3. Отдел „Образование, наука и младежки дейности"
3.1. Началник на отдел 1
3.2. Главен експерт „Бюджет и финанси в образованието" 1
3.3. Главен експерт „Образователни политики и информационно обслужване" 1
3.4. Главен експерт „Орг. на средното образование" 1
3.5. Старши експерт „Орг. на предуч. образование" 1
3.6. Старши експерт „Спорт и младежки дейности" 1
3.7. Специалист „Демографски въпроси" 1
1.7. Задължава кмета на общината служебно да отрази настъпилите промени в длъжностните нива и наименованието на длъжностите, произтекли от приетия с ПМС № 129 от 26.06.2012 г. Класификатор на длъжностите в администрацията и Наредбата за неговото прилагане.
2. Одобрява промяна в приетата с Решение № 120 по протокол № 10 от 31.05.2012 г. на ОбС допълнителна численост за делегираната от държавата дейност „Общинска администрация". Утвърждава една длъжност „Технически изпълнител", подпомагащ дейността на обществения посредник, считано от 01.08.2012 г., като общата численост на щатните бройки, дофинансирани от собствени източници се променя от 29 на 30 щатни бройки.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ: /п/проф. дин Г. Колев
Дата:
гр. Шумен
ВЯРНО С ОРИГИНАЛА,
ПРОТОКОЛИСТ: /М. Шарбанова/