ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
гр. ШУМЕН
ОТНОСНО: | Обезпечаване щатни бройки на Общинска програма за равноправно интегриране на ромите в българското общество. |
Уважаема госпожо Председател,
Уважаеми дами и господа общински съветници,
Ромската етническа общност заема основно място сред отделните етноси в община Шумен. Развитието и обогатяването на ромската етнокултура е постоянен исторически процес и задължително е свързан с множество интеркултурни взаимодействия, които да разкриват пътя на интеграцията на ромите в обществения и социално-икономически живот на общината.
В изпълнение на тези задачи в момента в Община Шумен работят 3 главни специалисти, назначени по 66 ПМС.
С решение № 151/ 08.07.2004 г на Общински съвет – Шумен е приведена в действие Общинска програма за равноправно интегриране на ромите в българското общество. Нейната реализация е невъзможна без обезпечаване с необходимите щатни бройки.
Основни техни ангажименти ще бъдат:
Подпомагане на пълноценното и равноправно интегриране на ромите в община Шумен, посредством идентифициране на проблемите сред ромското население по отношение на:
Дейности, задачи и действия за изпълнение на ангажиментите:
За постигане на основните цели, набелязани в Програмата по въпросите на благосъстоянието, икономическото и образователното развитие, здравно обслужване, жилищна, социална и културна политика, инфраструктура и трудова заетост предлагаме Общински съвет – Шумен да
ПРЕДЛОЖИЛИ:
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
ШУМЕН
ОТНОСНО: | Кандидатстване на Община Шумен пред МРРБ за финансиране по проект "Подобряване на водоснабдяването в райони с потенциал за развитие на туризма" |
Община Шумен е една от общините допусната да кандидатства за финансиране по проект "Подобряване на водоснабдяването в райони с потенциал за развитие на туризма" , осъществяван по инвестиционна схема на Програма ФАР " Икономическо и социално сближаване". Целта на програмата е изпълнение на ограничен брой инвестиционни проекти за подобряване на водоснабдяването и канализацията на места с туристически интерес и потенциал за развитие, осигурявайки:
Максималната сума, която може да бъде отпусната от МРРБ за индивидуално предложение е 600 000 евро, като отпуснатата сума не може да надвишава 90% от разходите за изпълнение на проекта. Минималното съфинансиране от страна на кандидата е 10% от цялата сума на проекта.
Съгласно указанията, формулярът за кандидатстване на всеки участник се придружава с решение на Общинския съвет, по отношение на разрешение за ползването на общинската собственост и за осигуряването на собствения финансов принос на кандидата.
Общинска администрация предлага Община Шумен да кандидатства за финансиране на проект "Реконструкция на водоснабдителна мрежа с.Мадара".
Във връзка с гореизложеното, предлагам Общински съвет да
ПРЕДЛОЖИЛ,
ЗАМ.КМЕТ"УТСЕ":
/инж. С. Сотиров/
КМЕТ
НА ОБЩИНА ШУМЕН:
/В. Златев/
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
гр. ШУМЕН
ОТНОСНО: | Приемане на доклад за самооценка на "Диагностично-консултативен център І – Шумен" ЕООД, гр. Шумен |
Уважаема г-жо Председател,
Уважаеми госпожи и господа общински съветници,
В община Шумен постъпи доклад за самооценка на "Диагностично-консултативен център І – Шумен" ЕООД, гр. Шумен, с който завършва процедурата по самооценяване на лечебното заведение.
Съгласно чл.23, ал. 2 от Наредба № 13 от 30.07.2003 г. за "Критериите, показателите и методиката за акредитация на лечебните заведения" след обсъждане на доклада е необходимо Общинският съвет да вземе следното
На основание чл.23, ал. 2 от Наредба № 13 от 30.07.2003 г. за "Критериите, показателите и методиката за акредитация на лечебните заведения" приема доклада на комисията по самооценяване на "Диагностично-консултативен център І – Шумен" ЕООД, гр. Шумен.
ПРЕДЛОЖИЛ,
ЗАМ. КМЕТ
"СД и ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ":
/Д-р Е. Станчева/
КМЕТ
НА ОБЩИНА ШУМЕН:
/В. Златев/
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ-ШУМЕН
ОТНОСНО: | Прекратяване на съсобственост върху недвижим имот между общината и частно лице на основание чл.35 и чл.36 от ЗОС |
Постъпило е предложение вх.№ 94-И-360/24.09.2004г. от Илия Дончев Илиев за прекратяване на съсобствеността с Община Шумен върху урегулиран поземлен имот УПИ Х-379 в квартал 53 по плана на с.Дибич община Шумен.
На основание чл.60, ал.1 от Наредбата за РПСУРОИ на Общински съвет – Шумен, бяха извършени финансово-икономически, градоустройствени и правни проучвания за имотите, отразени в протокол от 14.10.2004г. на комисията назначена със заповед № РД-25-216 от 27.02.2004г. на Кмета на Община Шумен, както следва:
І. Правни проучвания:
Съгласно нотариален акт № 93 том ІV, дело 1223/1988г. Илия Дончев Илиев е собственик на поземлен имот № 379 с площ 810 кв.м., в кв.53 по плана на с.Дибич. За имота е отреден УПИ Х-379 в кв.53, с площ 879 кв.м., в който са включени 69 кв.м. общинска собственост. За общинските идеални части в размер на 69/879 от УПИ Х-379 в кв.53, е съставен АОС № 1778/2004г.; граници на имота: изток УПИ ІХ-379, запад-УПИ ХІ-общ., север-УПИ ХІV-общ. и УПИ VІІ-378, юг-улица.
Съсобствеността е възникнала по силата на план за регулация и застрояване одобрен със заповед № РД-25-446/1966г.
Общинската част от имота не е обременена с вещни тежести, не са предявени реституционни претенции и няма сключени облигационни договори.
ІІ. Градоустройствени проучвания:
Съгласно действащия План за застрояване и регулация, одобрен със заповед №РД-25-466/1966г., имотът е предвиден за индивидуално жилищно застрояване, което може да се осъществи след придобиване собствеността върху включеното в него общинско дворно място.
Определено е ниско застрояване /до 10 м. височина/, с норми за стойности на устройствените показатели за жилищна зона с ниско застрояване по чл.7 от Наредба №7 за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони /Д.В. бр.3 от 2004г./ приложими съгласно §5 от преходните и заключителни разпоредби на същата наредба.
Показатели за наличие и състояние на елементите на инженерната инфраструктура общо за имота:
в имота | в близост до имота | |
---|---|---|
а/ водопровод | да | да |
б/ канализация | не | не |
в/ електрификация | да | да |
г/ топлофикация /ТЕЦ/ | не | не |
д/ имотът граничи с пътна мрежа с трайна настилка | да |
Общо добро състояние на елементите на инженерната инфраструктура. Имотът е в близост до спирка за масов обществен пътнически транспорт.
ІІІ.Финансово-икономически проучвания:
Имотът се намира в населено място от VІ функционален тип, ІІ оценителна зона. Във връзка с постъпилата молба от Илия Дончев Илиев, общинска администрация възложи на лицензиран оценител да изготви експертна оценка, която да отрази настъпилите промени в пазарните цени на недвижимите имоти в района. Справедливата пазарна стойност за един квадратен метър земя, определена с експертната оценка е 3 /три/ лева.
С оглед изложеното, считам за целесъобразно да се прекрати съсобствеността по отношение на описаният УПИ Х-379 в кв.53 по плана на с.Дибич, община Шумен чрез изкупуване от молителя на общинската част в размер на 69/879 идеални части на препоръчителна пазарна цена от 207 лева и предлагам Общинският съвет да вземе следното
КМЕТ НА ОБЩИНА ШУМЕН:
/В. ЗЛАТЕВ/
ПРЕДЛОЖИЛ,
ЗАМ.-КМЕТ"СВИР":
/инж.М. КУНЕВ/
ДО
Председателя
на Общински съвет
ШУМЕН
ОТНОСНО: | Програма за развитие на културата`2004 - 2007 |
Уважаема госпожо Председател,
Уважаеми дами и господа,
В изпълнение на решение № 121 по протокол № 9 от 27. 05. 04 г. и на основание чл. 21, ал. 12 от ЗМСМА, предлагам на Общинския съвет да
Кмет на Община Шумен:
/В. Златев/
Предложил,
Зам. кмет по култура,
просвета и образование:
/Д. Иванова/
ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
Гр.ШУМЕН
Относно: | Приемане на Стратегия за развитие на образованието в община Шумен за периода 2004-2007 година. |
Госпожо Председател,
На основание чл.21,ал.2 от ЗМСМА предлагам на Общински съвет- гр.Шумен да
Приема Стратегия за развитие на образованието в Община Шумен за периода 2004-2007 година.
КМЕТ:
/В. Златев/
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
Г-ЖА ДАНИЕЛА РУСЕВА
ШУМЕН
ОТНОСНО: | Изработване на списък – предложение за обекти от Общинската пътна мрежа, изграждането, реконструкцията или ремонта на които да бъдат включени за финансиране през 2005 година |
В отговор на писмо № 91-00-38/27.10.2004 г. на Министерството на регионалното развитие и благоустройство, бе изготвено списък-предложение за обекти от общинската пътна мрежа (бивша ІV-то класна пътна мрежа) на Община Шумен, които да бъдат включени в националната програма за целево финансиране през 2005 г.
Съгласно изискванията на МРРБ, списъка-предложение" бе изготвен в приоритетен ред и включва 4 обекта:
Общата стойност на исканите средства за ремонтни работи на горепосочените обекти и участъци за 2005 г. е: 555 000 лв.
На път ІV 73103 "Друмево- Овчарово – В. Друмево – Шумен" с дължина 27,000 км., текущите ремонти са започнали от 2002 г, а на път ІV 40088 "Черенча- Средня – Новосел- Шумен" с дължина 22,580 км.,ремонтните работи са започнали от 2003 г. Тези два обекта за 2005 г. се явяват като преходни обекти.
Последните два обекта
Път ІV 70015 "Изгрев – Велино - Царев брод – Мътница– І 2" и път ІV 74004 "Мостич – Кочово – Лозево – І 2" за трета поредна година се включват в "списъка – предложение" за отпускане на целеви средства за ремонтни работи, но до сега не са били обезпечавани със средства.
Исканите средства от 555 000 лв. са крайно недостатъчни за 146,500 км. Общинска пътна мрежа, но Община Шумен се е съобразила с реалните средства които МРРБ очаква да получи за 2005 г. и да разпредели на всички общини в Р.България.
"Списъкът – предложение" на Община Шумен е приоритетен и е придружен с всички необходими обяснителни записки, таблици, данни и др. , съгласно цитираното по-горе писмо № 91-00-38/27.10.04 г. на МРРБ.
В съответствие с изискванията на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и всичко изложено до тук, предлагам Общински съвет Шумен да вземе следното
Приема предложения "Списък - предложение за обекти от общинската пътна мрежа на Община Шумен, изграждането, реконструкцията или ремонта на който да бъдат включени за финансиране през 2005 година".
Приложения:
КМЕТ НА ОБЩИНА ШУМЕН:
/В. Златев/
Предложил,
ЗАМ.-КМЕТ "УТСЕ":
/инж. С.Сотиров/
Допълнено
ПРИЛОЖЕНИЕ 1
I.A. | ДИРЕКЦИЯ "СТРОИТЕЛСТВО И ЕКОЛОГИЯ" | |
1. | Разрешение за разкопаване | |
1.1. | На зелени площи | |
- за кабели – ел. и телефони | 1,00 лв./м. | |
- за водопровод,топлопровод и канализация | 1,50 лв./м. | |
1.2. | На тротоарни настилки | |
- за кабели – ел. и телефони | 1,50 лв./м. | |
- за водопровод,топлопровод и канализация | 1,50 лв./м. | |
1.3. | На улични настилки | |
- за кабели – ел. и телефони | 3,00 лв./м. | |
- за водопровод,топлопровод и канализация /но не по-малко от 5,00 лв. и не по-вече от 40,00 лв./ | 5,00 лв./м. |
ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
ГР.ШУМЕН
Относно: | Увеличаване на капацитета на Домашен социален патронаж гр. Шумен и разкриване на Бюро за социални услуги към ДСП гр. Шумен |
Уважаема г-жо Председател,
Уважаеми дами и господа Общински съветници,
Домашният социален патронаж е утвърдена и предпочитана форма на социална услуга в общността, която подпомага самотните възрастни хора и хората с увреждания да задоволят жизнените си потребности в обичайната домашна среда и да намали риска за тях от постъпване в институция.
Домашният социален патронаж гр. Шумен предоставя комплексна социална услуга, която включва 3 групи услуги:
Към настоящият момент съществува възможност лицата да ползват както комплексната услуга, така и само доставка на храна или само грижа за личната хигиена и хигиена на жилището, съвместно с помощната дейност на специалистите.
Утвърденият капацитет от 160 места към момента се оказва недостатъчен да удовлетвори нарасналите потребности на гражданите от гр. Шумен. Показателно за това са регистрираните като чакащи за включване в услугата през последните месеци средно по 30 лица. Проучванията и анализите, които направихме показаха, че в общия капацитет една част от хората ползват само услугата "Грижа за личната хигиена и хигиена на жилището" и помощната дейност от специалисти при уреждане на здравни, социални и административни услуги. Тези две групи услуги са безплатни за потребителите и черпят само трудови ресурси на щатния персонал на ДСП и наетите лица по НП "ОСПЗ".
Предвид гореизложеното ни предлагаме увеличение на капацитета на ДСП с 30 места, което ще удовлетвори потребностите на гражданите, без това да доведе до необходимост от допълнително завишаване на щатния персонал и допълнителен бюджетен разход, като същевременно е съобразено с материално-техническите и човешките ресурси на ДСП и общината.
Предлаганите социални услуги в ДСП са форма на дневно облужване. В ДСП и общинска администрация обаче постъпват запитвания от граждани за осигуряване на домашни грижи (като тези, получавани от ДСП) за тях или техни близки възрастни хора и хора с увреждания в почивни, празнични дни или извънработния график. В същото време има заявени желания от страна на граждани да извършват такава дейност и услуги(като предлаганите в ДСП). Липсва свързващото звено между тях, което да гарантира едновременно осигуряването на услугата и нейното качествено изпълнение. Такава възможност ние намираме в ДСП, респ. социалните работници, които чрез ракриването на Бюро за социални услуги, ще извършват:
Тази посредническа услуга ще бъде безплатна за двете страни (потребители и изпълнители на домашните грижи) и ще се извършва от работещите в момента в ДСП социални работници, чрез функционално обособено Бюро за социални услуги.
Предвид гореизложеното, предлагаме на Общинският съвет Шумен да вземе следните
1. Считано от 1.01.2005 г. увеличаване на капацитета на ДСП от 160 на 190 места, разделен по следния начин:
1.1. Капацитет 170 места за ползващите услугата "Доставка на храна" и възможност за ползване на другите групи услуги.
1.2.Капацитет 20 места за лица, желаещи ползване само на услугите "Грижа за личната хигиена и хигиена на жилището" и помощна дейност от специалисти при уреждане на здравни, социални и административни въпроси.
2. Разкриване на Бюро за социални услуги към ДСП за извършване на безплатна посредническа дейност между потребители и изпълнители на домашни грижи (доставка/приготвяне на храна; поддържане на личната хигиена и хигиена на жилището; помощна дейност при уреждане на здравни, социални и административни въпроси).
3. Приема Правилник за дейността на Домашен социален патронаж гр. Шумен.
ПРЕДЛОЖИЛ,
ЗАМ.КМЕТ
СП и ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ:
/д-р Е.Станчева/
КМЕТ НА
ОБЩИНА ШУМЕН:
/В.Златев/
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ-ШУМЕН
ОТНОСНО: | Прекратяване на съсобственост върху недвижим имот между общината и частно лице на основание чл.35 и чл.36 от ЗОС |
Постъпило е предложение вх.№ 94-П-231/27.07.2004г. от Павел Кирилов Стоянов, Кольо Драганов Колев и Светла Герчева Колева за прекратяване на съсобствеността с Община Шумен върху урегулиран поземлен имот УПИ Х-3087,3088,3089 в кв.159 по плана на гр.Шумен.
На основание чл.60, ал.1 от Наредбата за РПСУРОИ на Общински съвет – Шумен, бяха извършени финансово-икономически, градоустройствени и правни проучвания за имотите, отразени в протокол от 07.10.2004г. на комисията назначена със заповед № РД-25-216 от 27.02.2004г. на Кмета на Община Шумен, както следва:
І. Правни проучвания:
Съсобствеността между Община Шумен и частните лица е възникнала по силата на действащия подробен устройствен план за УПИ Х-3087,3088,3089 в кв.159 по плана на гр.Шумен, одобрен със заповед № РД-25-5158/75г.
Община Шумен е собственик на 230/580 идеални части от УПИ Х-3087, 3088, 3089 в кв.159, целия с площ 580 кв.м., за които е съставен АОС № 1772/11.10.2004г.; граници на имота: от изток - УПИ ІІ-"Жил.строителство", от запад - ул."Кл.Охридски", от север-УПИ ХІ-3086, от юг-УПИ ІХ-3091;
Павел Кирилов Стоянов, съгласно нот. акт № 61/2000г. и нот. акт 73/ 2000г. е собственик на п.и. №3087, от който в УПИ Х-3087,3088,3089 са включени 107 кв.м., съответстващи на 107/580 ид.части.
Светла Герчева Колева, съгласно нот. акт №177/1997г.и нот. акт №89/97г., е собственик на п.и.№3089, от който в УПИ Х-3087,3088,3089 са включени 135 кв.м., съответстващи на 135/580 ид.части.
Кольо Драганов Колев, съгласно нот.акт №194/2004г. и нот.акт.№127/2004г. е собственик на п.и. №3088, от който в УПИ Х-3087,3088,3089 са включени 108 кв.м., съответстващи на 108/580 ид.части.
Общинската част от имота не е обременена с вещни тежести, не са предявени реституционни претенции и няма сключени облигационни договори.
ІІ. Градоустройствени проучвания:
Съгласно действащия подробен устройствен план, одобрен със заповед №РД-25-5158/75г., имотът е предвиден със смесено предназначение - за обществено обслужващи и жилищни дейности.
Определено е свързано средно високо застрояване /до 15 м. височина/ с норми за стойности на устройствените показатели по чл.7 от Наредба №7 за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони /Д.В. бр.3 от 2004г./ за смесена централна зона, приложими съгласно §5 от преходните и заключителни разпоредби на същата наредба.
Показатели за наличие и състояние на елементите на инженерната инфракструктура общо за имота:
в имота | в близост до имота | |
---|---|---|
а/ водопровод | да | да |
б/ канализация | да | да |
в/ електрификация | да | да |
г/ топлофикация /ТЕЦ/ | не | да |
д/ имотът граничи с пътна мрежа с трайна настилка | да |
Общо добро състояние на елементите на инженерната инфраструктура. Имотът е в близост до спирка за масов обществен пътнически транспорт.
ІІІ. Финансово-икономически проучвания:
Имотът се намира в населено място от ІІ функционален тип, І оценителна зона. Във връзка с постъпилата молба от Павел Кирилов Стоянов, Кольо Драганов Колев и Светла Герчева Колева, общинска администрация възложи на лицензиран оценител да изготви експертна оценка, която да отрази настъпилите промени в пазарните цени на недвижимите имоти в района. Справедливата пазарна стойност за един квадратен метър земя, определена с експертната оценка е 60 лева.
С оглед изложеното, считам за целесъобразно да се прекрати съсобствеността по отношение на описаният УПИ Х-3087,3088,3089 в кв.159 по плана на гр.Шумен чрез изкупуване от молителите /при равни квоти/ на общинската част в размер на 230/580 идеални части на препоръчителна пазарна цена от 13 800 лева и предлагам Общинският съвет да вземе следното
1. На основание чл.35, ал.5 и чл.36 от ЗОС, Общински съвет – Шумен дава съгласие за прекратяване на съсобствеността между Община Шумен и Павел Кирилов Стоянов, Кольо Драганов Колев и Светла Герчева Колева чрез изкупуване от молителите при равни квоти на общинската част от УПИ Х-3087,3088,3089 в кв.159 по плана на гр.Шумен в размер на 230/580 идеални части за сумата от 13 800 /тринадесет хиляди и осемстотин/ лева.
2. Възлага на Кмета на Община Шумен да сключи договор за прекратяване на съсобствеността.
КМЕТ НА ОБЩИНА ШУМЕН:
/В. ЗЛАТЕВ/
ПРЕДЛОЖИЛ,
ЗАМ.-КМЕТ"СВИР":
/инж.М. КУНЕВ/
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ-ШУМЕН
ОТНОСНО: | Продажба чрез търг на урегулиран поземлен имот ХІ-346, кв644 - частна общинска собственост на основание чл.35, ал.1 от ЗОС |
Постъпило е предложение за закупуване чрез търг на урегулиран поземлен имот ХІ-346 в кв.644 по плана на гр.Шумен. Съгласно действащия подробен устройствен план, одобрен със заповед № РД-25-946/07.07.2004г. за имота е отреден самостоятелен парцел за индивидуално застрояване.
На основание чл.60, ал.1 от Наредбата за РПСУРОИ на Общински съвет – Шумен, бяха извършени финансово-икономически, градоустройствени и правни проучвания за имотите, отразени в протокол от 03.09.2004г. на комисията назначена със заповед № РД-25-216 от 27.02.2004г. на Кмета на Община Шумен, както следва:
І. Правни проучвания:
Урегулиран поземлен имот ХІ-346 "За жилищни нужди " в кв.644 по плана на гр.Шумен е частна общинска собственост и за него е съставен АОС № 1730 от 30.08.2004год. на основание чл. 2 ал. 1 т.4 от ЗОС чл.59 от ЗОбС. Имотът е с площ от 253кв.м.
Граници на имота: от изток – улица; запад –УПИ-VІІІ; север –П.И.347; юг- улица Ген.Скобелев; с административен адрес ул."Ген.Скобелев".
В имота са построени сгради от частни лица, за които не са налице необходимите строителни книжа. При продажба на имота отношенията на приобретателя с лицата извършили подобренията следва да се уредят двустранно по реда на чл. 72-74 от Закона за собствеността.
За имота не са предявени реституционни претенции и няма сключени облигационни договори.
ІІ. Градоустройствени проучвания:
Урегулиран поземлен имот ХІ-346 кв.644 по плана на гр.Шумен, съгласно действащия подробен устройствен план одобрен със заповед № -РД-25-946/ 7.VІІ.2004г. е предназначен за индивидуално застрояване. В имота са изградени постройки, за които няма данни за налични строителни книжа. Същите нямат устройствен статут. Застрояване в УПИ ХІ-346 би могло да се извършва след изработване и одобряване на ПУП – план за застрояване, възложен от инвеститора по реда на ЗУТ.
Застрояването в имота следва за се съобрази с нормите за стойности на устройствените показатели за жилищна зона с ниско застрояване, в която попада съгласно действащата за гр.Шумен схема за устройствено зониране, приложими съгласно §5 от преходните и заключителни разпоредби на Наредба 7 за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони /Д.В. бр.3 от 2004год./ и определени по чл.19 ал.1 от същата наредба - плътност на застрояване – Пз – от 20 до 30%; Интензивност на зострояване – Кинт. – от 0.5 до 1.2; Озеленена площ – Позел. – от 40 до 60%.
Технически показатели за наличие и състояние на елементите на инженерната инфраструктура общо за имота:
в имота | в близост до имота | |
---|---|---|
а/ водопровод | да | да |
б/ канализация | да | да |
в/ електрификация | да | да |
г/ топлофикация /ТЕЦ/ | не | не |
д/ имотът граничи с пътна мрежа с трайна настилка | да |
Общо добро състояние на елементите на инженерната ифраструктура. Имотът е в близост до спирка на масов обществен пътнически транспорт.
ІІІ. Финансово – икономически проучвания.
Урегулиран поземлен имот ХІ-346 кв.644 по плана на гр.Шумен се води по счетоводно - отчетния баланс на Община Шумен на стойност 1670 лв.
Имотът се намира в населено място от ІІ функционален тип - ІІІ оценителна зона.
Началната тръжна цена на недвижимия имот се формира на базата на очаквана справедлива пазарна стойност като резултат от наблюдения, контролни измервания, изчисления и отчитане на широк спектър от факти - устройствени показатели, данни характеризиращи физическото състояние на обекта, и интереса към подобен род имоти на свободния пазар, както и сравнително отчитане на данните от достигнати тръжни цени за подобни общински имоти и възлиза на 9000 /девет хиляди/ лв.
Препоръчителната начална тръжна цена, определена въз основа на очакваната справедлива пазарна стойност е 9000 /девет хиляди/ лв.
Предвид изложеното, предлагам Общински съвет – Шумен да вземе следното
1. На основание чл.35, ал.1 от ЗОС да се продаде чрез търг с явно наддаване: Урегулиран поземлен имот ХІ-346 в кв.644 по плана на гр.Шумен, АОС №1730/30.08.2004г.; начална тръжна цена – 9 000 /девет хиляди/ лева.
2. Плащането на достигнатата тръжна цена, ведно с дължимите данъци и такси да се извърши в четиринадесет дневен срок от провеждане на търга.
3. Договорът за продажба да се сключи в едномесечен срок от провеждането на търга, като в него се включи клауза, че отношенията на приобретателя с лицата извършили подобренията се уреждат двустранно по реда на чл. 72-74 от Закона за собствеността.
КМЕТ НА ОБЩИНА ШУМЕН:
/В. ЗЛАТЕВ/
ПРЕДЛОЖИЛ,
ЗАМ.-КМЕТ"СВИР":
/инж.М. КУНЕВ/
ДО
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
ШУМЕН
ОТНОСНО: | Предоставяне за безвъзмездно ползване на пустееща земеделска земя от Общинския поземлен фонд в землището на кв.Макак. |
УВАЖАЕМИ ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИЦИ,
Постъпила е молба от Футболен клуб "Макак", кв.Макак, Община Шумен, регистриран в Окръжен съд – гр.Шумен с решение № 196/07.04.2000 г., със седалище и адрес на управление гр.Шумен, кв.Макак, ул."Елин Пелин" № 7, за предоставяне за безвъзмездно ползване на свободните, пустеещи земеделски земи за стопанската 2004/2005 г. в землището на кв.Макак за нуждите на футболен клуб "Макак".
Считам, че Общински съвет Шумен следва да направи необходимото за подпомагане развитието, функционирането и издръжката ФК"Макак" – кв.Макак и предлагам на основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, Общинският съвет да вземе следното
Предоставя за безвъзмездно ползване пустеещи земеделски земи в землището на кв. Макак за нуждите на Футболен клуб "Макак" – ливади с обща площ 79, 705 дка и ниви 117,791 дка, съгласно опис на земеделските земи за стопанската 2004/2005 г.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:
/Д.Русева/
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
гр. ШУМЕН
Относно: | Обезпечаване щатни бройки на Общинска програма за равноправно интегриране на ромите в българското общество. |
Уважаема госпожо Председател,
Ромската етническа общност заема основно място сред отделните етноси в община Шумен. Развитието и обогатяването на ромската етнокултура е постоянен исторически процес и задължително е свързан с множество интеркултурни взаимодействия, които да разкриват пътя на интеграцията на ромите в обществения и социално-икономически живот на общината.
Сериозна стъпка в това отношение е Общинската програма за равноправно интегриране на ромите в българското общество. Тази програма се базира както на международни, така и на национални приоритети, отразени в нормативни документи. Нейната реализация е невъзможна без обезпечаване с необходимите щатни бройки.
Основни техни ангажименти ще бъдат:
Подпомагане на пълноценното и равноправно интегриране на ромите в община Шумен, посредством идентифициране на проблемите сред ромското население по отношение на:
Дейности, задачи и действия за изпълнение на ангажиментите:
1. Провеждане на разяснителни кампании и консултации сред ромското население по отношение на: необходими документи за кандидатстване, картотекиране, настаняване в общински жилища; съдействие за набавяне на изискващи се документи от държавни институции (ДБТ, ТДД, ДСП, попълване на молби по ЗОС и ППЗОС).
2. Разясняване условията за право на социално подпомагане, попълване на образци-декларации; съдействие за набавяне на необходими документи; разясняване правата относно процедури за обжалване на заповеди, срокове и инстанции; подпомагане доставката на твърди горива.
3. Включване във формите на социални услуги, предоставени от Общината за: стари хора, инвалиди и деца и регистриране на нуждаещите се ромски семейства от социални услуги.
4. Регистриране на ромски деца в риск – скитащи, просещи и с тежки физически и психически заболявания за включване в "Комплекса за социални услуги за деца".
5. Проучване на безработни ромски семейства за включването им в общинския проект от НП "СПОЗ", както и във всички останали национални и общински програми.
6. Подпомагане достъпа на жителите от ромските квартали до здравни услуги и провеждане на здравно-образователни програми, насочени към повишаване на здравната култура; придобиване на здравни умения и навици; контрол и превенция на ХИВ/СПИН и др.
7. Промяна на негативни нагласи и преодоляване предразсъдъците към малцинствената общност; осигуряване на равни възможности и достъп до качествено образование и услуги на малцинството; съдействие при въвеждане на нови методи и техники в контекста на междукултурното образование; работа със семействата и цялата общност за съпричастност към съвременните процеси в общественото развитие.
8. Защита на етническата специфика и култура на ромите; организаторска и събирателска дейност на ромски творчески продукти; опознаване собствената идентичност; подкрепа на културни, спортни, туристически и младежки инициативи.
Конкретните дейности и задачи, които има необходимост да се извършват от служители в Община Шумен са в съответствие с насоките за развитие на община Шумен в периода 2004 г. – 2007 г., залегнали в Общинската програма за равноправно интегриране на ромите в българското общество, приета с Решение № 151/ 08.07.2004 г. на Общински съвет – Шумен и в Общинската стратегия за закрила на децата.
ЗАМ. КМЕТ
ПО КУЛТУРА,
ПРОСВЕТА И ОБРАЗОВАНИЕ:
/Д. Иванова/
До
Председателя на
Общински съвет - Шумен
Относно: | Приватизация на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІІ, кв. 615 – гр. Шумен |
С Решение № 238 по протокол № 13 от 04.11.2004г. беше открита процедура за приватизация на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІІ, кв. 615 по плана на гр. Шумен. Обектът представлява частна общинска собственост и за него е съставен Акт № 1787 от 01.11.2004г. Имотът представлява парцел с площ 2 591 кв.м., отреден за обществено-обслужващи дейности и производствено-складови дейности, върху който е изградена масивна едноетажна сграда със застроена площ 505 кв.м. В изпълнение на решението общинската администрация възложи изготвянето на правен анализ, приватизационна оценка и информационен меморандум на имота. Заключението на правния анализ е, че имотът е безспорно частна общинска собственост и е годен за приватизация. Приватизационната оценка на обекта е определена в размер на 176 000 лв. Предложението на общинската администрация е обектът да бъде предложен за продажба при определената начална тръжна цена, като бъде избрана техника за приватизирането му "публичен търг с явно наддаване", а плащането да се извърши в срок до седем дни от сключването на приватизационния договор.
Предвид гореизложеното предлагам Общинският съвет да вземе следните
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 1, ал. 2, т. 3, чл. 3, ал. 3, т. 2, чл. 4, ал. 2 и чл. 32, ал. 3, т.1 от ЗПСК, чл.2, ал. 1, т. 3, чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 5 и чл. 6 от Наредбата за търговете и конкурсите и Решение № 238 от 04.11.2004г. Общинският съвет реши:
1. Продажбата на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІІ, кв. 615 по плана на гр. Шумен съгласно АОС № 1787 да се извърши чрез публичен търг с явно наддаване.
2. Търгът ще се проведе при следните условия:
2.1. Начална тръжна цена – 176 000 лв. Цената се оферира в левове и се заплаща съгласно изискванията, съдържащи се в тръжната документация.
2.2. Стъпка на наддаване – 5 000 лв.
2.3. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 17 600 лв. и се превежда по банкова сметка на Община Шумен, посочена в тръжната документация, в срок до 30-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник".
2.4. Тръжната документация се закупува от Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, стаи 368 и 376. Цената на тръжната документация е 300 лв. и се заплаща в касата на Община Шумен преди получаване на документацията. Лицето, закупуващо тръжна документация, следва да представи документ за самоличност, а в случаите на представителство – и документ, удостоверяващ представителната му власт.
2.5. Срок за закупуване на тръжната документация – до 25-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник".
2.6. Срок за подаване на предложенията за участие в търга – 16.00 ч. на 31-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник". Предложенията се подават в стая № 204 на Община Шумен.
2.7. Посещения и огледи на обекта могат да се извършват всеки работен ден до началния час на провеждане на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на удостоверение за право на извършване на оглед, издадено от Община Шумен.
2.8. Търгът ще се проведе на 32-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник", в 10.00 ч. в зала № 363 на Община Шумен.
2.9. Плащането на достигнатата цена се извършва чрез банков превод в седемдневен срок от сключването на договора за продажба
3. Приема анализа на правното състояние, приватизационната оценка и информационния меморандум на имота.
4. Утвърждава тръжната документация и проекта на договор за продажба на обекта.
5. Упълномощава кмета на общината да проведе търга и да сключи приватизационната сделка.
Съгласувано,
Зам. кмет по
"СВИР":
/инж. М. Кунев/
Вносител,
Кмет на
Община Шумен:
/В. Златев/
До
Председателя на
Общински съвет - Шумен
Относно: | Приватизация на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІІІ, кв. 615а – гр. Шумен |
С Решение № 239 по протокол № 13 от 04.11.2004г. беше открита процедура за приватизация на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІІІ, кв. 615а по плана на гр. Шумен. Обектът представлява частна общинска собственост и за него е съставен Акт № 1788 от 01.11.2004г. Имотът представлява парцел с площ 3 647 кв.м., отреден за обществено-обслужващи дейности и производствено-складови дейности, върху който са изградени масивна едноетажна сграда със застроена площ 438 кв.м. и масивна едноетажна пристройка /полуподземна/ със застроена площ 37 кв.м. В изпълнение на решението общинската администрация възложи изготвянето на правен анализ, приватизационна оценка и информационен меморандум на имота. Заключението на правния анализ е, че имотът е безспорно частна общинска собственост и е годен за приватизация. Приватизационната оценка на обекта е определена в размер на 179 000 лв. Предложението на общинската администрация е обектът да бъде предложен за продажба при определената начална тръжна цена, като бъде избрана техника за приватизирането му "публичен търг с явно наддаване", а плащането да се извърши в срок до седем дни от сключването на приватизационния договор.
Предвид гореизложеното предлагам Общинският съвет да вземе следните
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 1, ал. 2, т. 3, чл. 3, ал. 3, т. 2, чл. 4, ал. 2 и чл. 32, ал. 3, т.1 от ЗПСК, чл.2, ал. 1, т. 3, чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 5 и чл. 6 от Наредбата за търговете и конкурсите и Решение № 239 от 04.11.2004г. Общинският съвет реши:
1. Продажбата на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІІІ, кв. 615а по плана на гр. Шумен съгласно АОС № 1788 да се извърши чрез публичен търг с явно наддаване.
2. Търгът ще се проведе при следните условия:
2.1. Начална тръжна цена – 179 000 лв. Цената се оферира в левове и се заплаща съгласно изискванията, съдържащи се в тръжната документация.
2.2. Стъпка на наддаване – 5 000 лв.
2.3. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 17 900 лв. и се превежда по банкова сметка на Община Шумен, посочена в тръжната документация, в срок до 30-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник".
2.4. Тръжната документация се закупува от Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, стаи 368 и 376. Цената на тръжната документация е 300 лв. и се заплаща в касата на Община Шумен преди получаване на документацията. Лицето, закупуващо тръжна документация, следва да представи документ за самоличност, а в случаите на представителство – и документ, удостоверяващ представителната му власт.
2.5. Срок за закупуване на тръжната документация – до 25-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник".
2.6. Срок за подаване на предложенията за участие в търга – 16.00 ч. на 31-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник". Предложенията се подават в стая № 204 на Община Шумен.
2.7. Посещения и огледи на обекта могат да се извършват всеки работен ден до началния час на провеждане на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на удостоверение за право на извършване на оглед, издадено от Община Шумен.
2.8. Търгът ще се проведе на 32-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник", в 10.00 ч. в зала № 363 на Община Шумен.
2.9. Плащането на достигнатата цена се извършва чрез банков превод в седемдневен срок от сключването на договора за продажба
3. Приема анализа на правното състояние, приватизационната оценка и информационния меморандум на имота.
4. Утвърждава тръжната документация и проекта на договор за продажба на обекта.
5. Упълномощава кмета на общината да проведе търга и да сключи приватизационната сделка.
Съгласувано,
Зам. кмет по
"СВИР":
/инж. М. Кунев/
Вносител,
Кмет на
Община Шумен:
/В. Златев/
До
Председателя на
Общински съвет - Шумен
Относно: | Приватизация на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІV, кв. 615а – гр. Шумен |
С Решение № 240 по протокол № 13 от 04.11.2004г. беше открита процедура за приватизация на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІV, кв. 615а по плана на гр. Шумен. Обектът представлява частна общинска собственост и за него е съставен Акт № 1789 от 01.11.2004г. Имотът представлява парцел с площ 3 551 кв.м., отреден за обществено-обслужващи дейности и производствено-складови дейности, върху който са изградени две полумасивни едноетажни сгради със застроена площ 231 кв.м. всяка. В изпълнение на решението общинската администрация възложи изготвянето на правен анализ, приватизационна оценка и информационен меморандум на имота. Заключението на правния анализ е, че имотът е безспорно частна общинска собственост и е годен за приватизация. Приватизационната оценка на обекта е определена в размер на 140 000 лв. Предложението на общинската администрация е обектът да бъде предложен за продажба при определената начална тръжна цена, като бъде избрана техника за приватизирането му "публичен търг с явно наддаване", а плащането да се извърши в срок до седем дни от сключването на приватизационния договор.
Предвид гореизложеното предлагам Общинският съвет да вземе следните
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, чл. 1, ал. 2, т. 3, чл. 3, ал. 3, т. 2, чл. 4, ал. 2 и чл. 32, ал. 3, т.1 от ЗПСК, чл.2, ал. 1, т. 3, чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 5 и чл. 6 от Наредбата за търговете и конкурсите и Решение № 240 от 04.11.2004г. Общинският съвет реши:
1. Продажбата на общински нежилищен имот в п. /УПИ/ ІV, кв. 615а по плана на гр. Шумен съгласно АОС № 1789 да се извърши чрез публичен търг с явно наддаване.
2. Търгът ще се проведе при следните условия:
2.1. Начална тръжна цена – 140 000 лв. Цената се оферира в левове и се заплаща съгласно изискванията, съдържащи се в тръжната документация.
2.2. Стъпка на наддаване – 5 000 лв.
2.3. Депозитът за участие е парична вноска в размер на 14 000 лв. и се превежда по банкова сметка на Община Шумен, посочена в тръжната документация, в срок до 30-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник".
2.4. Тръжната документация се закупува от Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, стаи 368 и 376. Цената на тръжната документация е 300 лв. и се заплаща в касата на Община Шумен преди получаване на документацията. Лицето, закупуващо тръжна документация, следва да представи документ за самоличност, а в случаите на представителство – и документ, удостоверяващ представителната му власт.
2.5. Срок за закупуване на тръжната документация – до 25-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник".
2.6. Срок за подаване на предложенията за участие в търга – 16.00 ч. на 31-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник". Предложенията се подават в стая № 204 на Община Шумен.
2.7. Посещения и огледи на обекта могат да се извършват всеки работен ден до началния час на провеждане на търга, след закупуване на тръжната документация и представяне на удостоверение за право на извършване на оглед, издадено от Община Шумен.
2.8. Търгът ще се проведе на 32-я ден, считано от датата на обнародване на решението в "Държавен вестник", в 10.00 ч. в зала № 363 на Община Шумен.
2.9. Плащането на достигнатата цена се извършва чрез банков превод в седемдневен срок от сключването на договора за продажба
3. Приема анализа на правното състояние, приватизационната оценка и информационния меморандум на имота.
4. Утвърждава тръжната документация и проекта на договор за продажба на обекта.
5. Упълномощава кмета на общината да проведе търга и да сключи приватизационната сделка.
Съгласувано,
Зам. кмет по
"СВИР":
/инж. М. Кунев/
Вносител,
Кмет на
Община Шумен:
/В. Златев/
До
Председателя на
Общински съвет - Шумен
Относно: | Промяна на адреса на управление на "Паркинги и гаражи" ООД |
"Паркинги и гаражи – Шумен" ЕООД е учредено с решение № 435 от 25.09.2001г. на Общински съвет – Шумен. Съгласно решението адресът на управление на дружеството е ул. "Сан Стефано" № 3, като това обстоятелство е вписано в Търговския регистър при ШОС. Още след учредяването му на "Паркинги и гаражи – Шумен" ЕООД бяха предоставени помещения в сградата на ул. "Цар Иван Александър" № 81, които обитава и до днес. Във връзка с това е постъпила докладна записка на управителя на дружеството за промяна на адреса му на управление.
Като се има предвид гореизложеното, предлагам Общински съвет – Шумен да вземе следните
1. Изменя решение № 435 от 25.09.2001г. за учредяване на "Паркинги и гаражи – Шумен" ЕООД – гр. Шумен, както следва:
"т. 1.2. става: Седалище гр. Шумен и адрес на управление ул. "Цар Иван Александър" № 81, ет. 6."
2. Управителят на дружеството да предприеме всички необходими действия по вписване на промяната в Търговския регистър при ШОС.
Съгласувано,
Зам. кмет по
СВУТ:
/инж. М. Кунев/
Вносител,
Кмет на
Община Шумен:
/В. Златев/
До
Председателя на
Общински съвет Шумен
Относно: | Даване на съгласие за ползване на банков кредит в размер на 16 000 лв. от "Паркинги и гаражи" ЕООД |
"Паркинги и гаражи – Шумен" ЕООД е общинско еднолично дружество с ограничена отговорност с капитал 5 000 лв., разпределен в 50 дяла по 100 лв., формиран чрез парична вноска. Предметът на дейност на новоучреденото дружество е управление и търговска есплоатация на паркинги и гаражи – общинска собственост, поддържане на знаковото стопанство и др. Постъпила е докладна записка от управителя на дружеството във връзка с разширяването на предмета му на дейност да бъде дадено разрешение от Общинския съвет за ползване на банков кредит в размер на 16 000 лв.
Същият ще бъде ползван за закупуване на следните дълготрайни материални активи:
1. БУС | – 9 000 лв. |
2. Агрегат | – 1 800 лв. |
3. Хилти | – 1 200 лв. |
4. Валяк | – 3 000 лв. |
5. Ремарке за валяк | – 1 000 лв. |
Машините исъоръженията ще се ползват за целите на знаковото стопанство и за ремонт на улици през зимния период.
Съгласно чл. 13, ал. 1, т. 11 от Наредбата за упражняване на правата върху общинската част от капитала на търговските дружества Общинският съвет дава съгласие за учредяване на ипотека и залог на дълготрайните активи на дружествата с ограничена отговорност. Тъй като дълготрайни активи - собственост на "Паркинги и гаражи - Шумен" ЕООД може да се окажат недостатъчни, а в капитала на дружеството не са включени имоти, Общинският съвет следва да даде съгласие за учредяване на ипотека или залог и върху дълготрайни активи – собственост на общината.
Предвид гореизложеното предлагам Общински съвет да вземе следните
1. На основание чл. 21, ал. 1, т. 10 от ЗМСМА, във връзка с чл. 13, ал. 1, т. 11 от Наредбата за упражняване на правата върху общинската част от капитала на търговските дружества дава съгласие "Паркинги и гаражи - Шумен" ЕООД да ползва банков кредит в размер на 16 000 лв. за закупуване на дълготрайни материални активи, за което да бъдат учредени ипотека или залог върху дълготрайни активи – собственост дружеството и на Община Шумен, които ще бъдат уточнени след преговори с банката – кредитор.
2. Упълномощава управителя на "Паркинги и гаражи – Шумен" ЕООД – гр. Шумен да избере банката – кредитор в съответствие с действащото законодателство, да договори и подпише договора за кредит и да залага активи на дружеството за обезпечаване на банковия кредит, а при недостиг на същите упълномощава кмета на Община Шумен да обезпечи искания кредит с активи на общината, включително чрез учредяване на договор за ипотека и вписване на особен залог по смисъла на ЗОЗ.
Съгласувано,
Зам. кмет по
СВУТ:
/инж. М. Кунев/
Вносител,
Кмет на
Община Шумен:
/В. Златев/
До
Председателя на
Общински съвет - Шумен
Относно: | Определяне на такси за паркиране |
Съгласно чл. 99 от Закона за движението по пътищата в населените места стопанинът на пътя може да определи райони, пътища или части от пътища за зони за кратковременно паркиране в определени часове на денонощието, което не може да бъде по-малко от 30 минути и повече от 3 часа, а Общинският съвет определя таксата за паркиране. Съгласно чл. 13, ал. 3 от Наредбата за организацията на автомобилното и пешеходно движение на територията на Община Шумен Общинският съвет ежегодно приема тарифа, с която таксата се определят такси за еднократно и абонаментно паркиране. В момента действащите такси за паркиране са следните:
1.1. За еднократно паркиране – такса за един час:
а) леки автомобили – 0.50 лв.
б) лекотоварни автомобили и автобуси до 22 места – 1.00 лв.
в) автобуси и товарни автомобили – 3.00 лв.
г) автомобили с чужда регистрация – 1.00 лв.
За абонаментно паркиране
1.2.1. за един паркинг – лв.
за срок: | 1 месец | 3 месеца | 6 месеца | 1 година |
а) за 1 бр. автомобил | 20 | 40 | 80 | 150 |
б) за 2 бр. автомобили | 30 | 70 | 130 | 220 |
в) за 3 бр. автомобили | 45 | 100 | 220 | 350 |
1.2.2. за всички паркинги – лв.
за срок: | 1 месец | 3 месеца | 6 месеца | 1 година |
а) за 1 бр. автомобил | 40 | 75 | 120 | 200 |
б) за 2 бр. автомобили | 70 | 140 | 200 | 310 |
в) за 3 бр. автомобили | 105 | 180 | 300 | 460 |
1.3. абонаментно паркиране на всички паркинги – 1.00 лв. за един ден
Цените са без ДДС.
Предложението на управителя на "Паркинги и гаражи - Шумен" ЕООД е цените да се запазят. Към тях дружеството начислява ДДС. Предложението е разгледано на 22.10.2004г. на заседание на Общинската комисията по безопасно движение, становището на която е, че цената следва да остане същата.
Като се има предвид гореизложеното, предлагам Общинският съвет да вземе следните
1. На основание чл. 6, т. 1, б. "и" от ЗМДТ, във връзка с чл. 99, ал. 3 от Закона за движението по пътищата и чл. 13, ал. 3 от Наредбата за организацията на автомобилното и пешеходно движение на територията на Община Шумен определя такси за еднократно и абонаментно паркиране в зони за кратковременно платено паркиране:
1.1. За еднократно паркиране – такса за един час:
а) леки автомобили – 0.60 лв.
б) лекотоварни автомобили и автобуси до 22 места – 1.20 лв.
в) автобуси и товарни автомобили – 3.60 лв.
г) автомобили с чужда регистрация – 1.20 лв.
a. За абонаментно паркиране
1.2.1. за един паркинг – лв.
за срок: | 1 месец | 3 месеца | 6 месеца | 1 година |
а) за 1 бр. автомобил | 24 | 48 | 96 | 180 |
б) за 2 бр. автомобили | 36 | 84 | 156 | 264 |
в) за 3 бр. автомобили | 54 | 120 | 264 | 420 |
1.2.2. за всички паркинги – лв.
за срок: | 1 месец | 3 месеца | 6 месеца | 1година |
а) за 1 бр. автомобил | 48 | 90 | 144 | 240 |
б) за 2 бр. автомобили | 84 | 168 | 240 | 372 |
в) за 3 бр. автомобили | 126 | 216 | 360 | 552 |
1.3. абонаментно паркиране на всички паркинги – 1.20 лв. за един ден
В цените е включен ДДС.
Съгласувано,
Зам. кмет по СД:
/инж. М. Кунев/
Вносител,
Кмет на
Община Шумен:
/В. Златев/